gneggarn

Alla inlägg den 18 september 2011

:/

Av Toni Pulli - 18 september 2011 19:03

Jag har alltid ställt den här frågan. "Hur ska man kunna hitta den rätte"

Jag har letat länge efter den rätte men har ej hitta den än:( Det är jobbigt att leta.När alla går efter utseendet det e sjukt jobbigt..Man ska jue ta den som man är hur personligheten är och så.Inte efter utseendet det. Jag går efter insidan det är det som räknas. Då får man veta hur personer är. Men så tycker jag i allfall..


Happ vad har man gjort i helgen. Jag har suttit vid datan spelar lol minecraft och dead island med poalre och det va ganska kul:) Nästa helg blir det krogen med underbara vänner:) Så det ska bli jävlit kul:) Happ det va allt jag ville säga idag..Ha en bra kväll:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards