gneggarn

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Toni Pulli - 12 september 2011 23:18

Tjoo alla...

Sitter här vid datan och dryga och funderar på att hitta på. Kan ej sova med min jävla snuva -.-  Och så blåser det ute med blää...Och detta jävla väder hatar jag mest alltså så jävla drygt... Nästa vecka får man pengar ja då kan ni gissa vad jag ska göra^^ Blir krogen med dom bästa:) Ska bli awsome alltså^^ 

Snart fyller Alexandra år och då blir det krogen med ska bli sjukt kul^^

Är fortfarande sjuk så det blir ingen lernia i morgon heller fett drygt:( Vill jue svetsa:) hehe^^


Jag har bara suttit vid datan idag och inte gjort så mycket. Mest spelat lol med mina vänner och tat det lungt^^ Aja ni får ha en bra kväll/natt så skriver man mer i mrogon^^ Hare

^^

Av Toni Pulli - 12 september 2011 17:09

fortfarande sjuk:/ Kan ej åka till lernia än för jag hostar och e snuvig som fan:(

Vart hemma idag och inte gjort ett skit. Bara pluggat på körkortet enda jag har gjort typ. Och vikt kläder mä har jag gjort^^ Inte likt mig att vika kläder hahaha... Får la se hur jag mår i morgon kanske kan åka till lernia igen men jag vet inte än^^


Jag bjuder på en bra låt till er. Hoppas ni gillar den:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards