gneggarn

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Toni Pulli - 6 september 2011 22:18

Tja tja tja tja!!!


Har ej bloggat på ett tag^^ Så nu tycker jag det är dags igen att blogga^^ För det e fan kul endå^^

Så vad har man gjort idag^^ Får se hmmm Jag vaknade i morse missa nästan bussen till min utbildning^^ Sen har man vart på utbildningen till klockan tre idag sen Åkte man hemm och chilla hemma..Så har suttit vid datan hela dagen typ och pluggat teori och spelat lol med min lillebror och nåra polare^^ Det går ganska bra det^^ Så i mrogon ska man upp klockan halv 6 för att hinna med bussen och iväg till utbildningen^^ Men får se vad dagern ger för nåt i morgon^^

Just nu snackar man med en underbar tjej också som heter maria. Hon e så jävla snäll och söt:) OCh vi kan snacka länge om allt möjligt:) 

Men Ni får ha det så bra och så ska jag förska blogga varje dag:) Sov gott!!


Och så bjuder jag på en godnatt låt till er alla:)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards