gneggarn

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Toni Pulli - 18 november 2010 18:14

Hej^^

Har inte bloggat så mkt vet inte varför jag inte gör det men kanske beror på att jag inte så många tittare elr nåt elr besökare.

Så man blir less på att skriva blogg då men jag gör ett försök i allfall^^

idag gick jag upp klockan 3 dom ringde från af idag och jag skulle ringa till min praktikplats som jag kommer jobba på:) så jag ska ringa han i morgon och se vad han säger:)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt..Spelat cod sen klockan tre. Älskar det spelet:)

aja vad ska man skriva mer jo en sak ska jag skriva och det är 


DET ÄR DH OM EN VECKA JAAAAAAAAAAAAAAAAA:D

Det skulle jag skriva haha...Längtar så mkt till dh ska bli så jävla kul:)

Ha det bra alla:D

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards