gneggarn

Alla inlägg den 8 november 2010

^^

Av Toni Pulli - 8 november 2010 23:52

Hej all^^ Hm får se vad jag har gjort nu da^^

Jo jag har formaterat om datan så nu e den lite snabbre^^ Tog en tid att formatera om den bara^^ Jävla drivnutiner och allt och alla dom programen man ville ha och så^^ men nu e allt fixat^^


Har kollat på andra avsnittet av the walking dead ida..Alltså den serien e sjuk bra:) Tur att dom gör såna serier med^^ 

I morgon ska man upp till skogen och röja med motorsåg och köra ner ved från skogen:) Ska bli kul^^ Men nu ska jag kolla på film så vi får höras^^ Komentera gärna:)

Av Toni Pulli - 8 november 2010 15:50

Hej! Ida vaknade ajg klockan 4 Självklart så vaknaer man på fel sida ida^^ Lite sur idag men det går över^^

Det jag har gjort ida är att ha kört in ved i stora huset så det e fullt med ved inne:) så man kan få lite värme där^^ Snart ska ajg elda i min stuga med så det blir varm och skönt:) Frös inatt när jag försökte sova skit kallt va det. Frös om mina fötter^^ hehe.. Aja ni får ha det bra sålänge:)

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards