gneggarn

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Toni Pulli - 7 november 2010 21:38

Så nu har jag kollat klart nästa avsnitt av vampire diaries Sjukt bra är den serien^^


Va inne och försökte tända i kaminen men det gick åt helvete xD hahaha Den ville ej tändas^^

Just nu gör jag inte så mkt bara sitter och tänker och lyssnar på msuik det är chill'

OCh så har jag läst en timma i körkortsboken med sjuk nice:D Man lär sig en del när man läser i den^^ Aja ha det gött^^ Kommer mer sen kramiz på er alla

Av Toni Pulli - 7 november 2010 17:18

Tjena alla :P Vaknade klockan 4 idag oc det e redan kväll wtf:O haha:P Aja spelat lite minecraft och nu diggar jag musik^^ Och tänker på livet^^

Som sakt jag har inte gjort så mkt än^^


Blir att va vaken hela natten igen fett drygt alltså:P Jag vill ha jobb men hittar inget heller. Dom skulle höra av sig från af men dom har inte gjort än...Jag fattar inte varför.

Jag skulle börja praktisera på en bondgård men han har inte ringt mig nä:O Lite konstigt tycker jag. Ska ringa af i morgon och se vad dom håller på med^^


Nepp nu ska jag digga musik här e dagens låt

Kram


Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards