gneggarn

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Hej!

Av Toni Pulli - 17 augusti 2010 03:56

Hej kära bloggare.


Förlåt om jag inte har skrivit mera idag. Men jag har inte haft tid eller orken till det.

Jag har städat min stuga idag så det är rent och fint. Har bäddat och gjort rent:)


Skolan börjar på torsdag och det orkar jag inte med så jag funderar på att hoppa av för jag är inte dugg intresserad av industri. Jag ska försöka hitta en lärlings utbildning som snickare istället. För jag trivs med att snickra och bygga saker:)

Det är det som är mest roligast. Och så trivs jag inte i den klassen heller så varför går kvar lixom.


Jag sitter mitt uppe natten och skriver en blogg. What is wrong with me:O Aja shame shit i dont care. Klockan e nu 04:01 och har kolalt på 2 underbara filmer.

dom va super bra:) Och jag ska la fortsätta kolla på film för jag kan inte sova.


Jag har massa tankar som sprider runt i mitt huvud som jag vill bara skriva ner på bloggen men det vill jag inte. För jag vill inte skriva upp det nånstans lixom vill hålla det för mig själv. har lixom en stor klump inombords som jag vill bara släppa ut men den vill inte det.


Har alltid ställt en fråga till mig själv.

Varför ska alla tjejer gå efter utseendet på en kille.

Jag säger så här. Jag tycker det är insidan som räknas men aja sånt är la livet att vissa personer går efter insidan och visa på utsidan..


Ja vad ska man skriva mer tro. Känns som att man förlorar bara mer och mer kompisar nuförtiden och jag fattar inte varför. Kanske för att personer ljuger för varandra eller nåt sånt fan vet jag. Aja


Det va nog allt för mig.

Ni får ha en bra dag då.


Btw jag ska inte göra så mycket ida än att sitta och kolla på film och sitta och tänka på det som snurrar i huvudet på mig. Får la se om jag skriver ner det nån vacker dag eller så kanske inte det händer.


Jag fattar inte varför jag har trårar det går inte förklara just nu.  Ibland känns det som man inte ska finnas på jorden.


En ut av min bästa vän sa till mig.

Att jag skulle skriva ner allt på en blogg och jag tackar henne verligen för det. När du läser detta så vet du vem jag menar. 

Fan va jobbigt att ha så mycket tankar i huvudet. 


Sov gott alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:/

Av Toni Pulli - 18 september 2011 19:03

Jag har alltid ställt den här frågan. "Hur ska man kunna hitta den rätte" Jag har letat länge efter den rätte men har ej hitta den än:( Det är jobbigt att leta.När alla går efter utseendet det e sjukt jobbigt..Man ska jue ta den som man är hur pers...

:/

Av Toni Pulli - 15 september 2011 14:09

Jahap hemma än från lernia då..Ska beställa tid till läkaren så jag kan få sjuk intyg..Sjukt jobbigt att sitta hemma hela tiden..Men aja om man e sjuk så kan man inte göra så mycket. Jag har suttit här kollat min blogg läst aftonbladet och så^^ Och...

Av Toni Pulli - 12 september 2011 23:18

Tjoo alla... Sitter här vid datan och dryga och funderar på att hitta på. Kan ej sova med min jävla snuva -.-  Och så blåser det ute med blää...Och detta jävla väder hatar jag mest alltså så jävla drygt... Nästa vecka får man pengar ja då kan ni gi...

^^

Av Toni Pulli - 12 september 2011 17:09

fortfarande sjuk:/ Kan ej åka till lernia än för jag hostar och e snuvig som fan:( Vart hemma idag och inte gjort ett skit. Bara pluggat på körkortet enda jag har gjort typ. Och vikt kläder mä har jag gjort^^ Inte likt mig att vika kläder hahaha......

Hej

Av Toni Pulli - 10 september 2011 18:20

Hej alla kära bloggläsare:) Fan har varit sjuk nu sen torsdagen och är inte frisk än:( Fan va drygt:( Snuva ont i halsen och hosta..Värsta jag vet alltså:( Blir la stanna hemma från utbildningen på måndag för jag e så sjuk än:/..I helgen händer i...

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards