gneggarn

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Tja

Av Toni Pulli - 13 augusti 2010 17:14

Hej alla glada:DVaknade klockan 2 ida^^ har inte gjort så mkt för det regnar ute. Så Himla drygt är det fy fan. Sitter och spelar wow ist mkt skönt och så lyssnar på go contry musik:) Fan va contry e bra alltså:D Aja vet inte vad ajg skriva just nu men kommer mera sen hoppas jag hehe:P Ni får ha det bra:D Kramar på er

Av Toni Pulli - 13 augusti 2010 00:30

Tja alla lglada:D


Har varit på torsdagskvällen nu det va helt okej. Men gillade inte dom som sjöng xD hehe

Men det va kul att se folk och så:)

Komma ut lite och så.


Men i allafall..

Jag är sjukt trött på att personer som inte kan hålla det dom lovar till mig..Va är det för kompisar igentligen har jag alltid undrat alltså. Och frågat mig själv. Gör man så?

Nej man gör inte så. Hallå man håller det man lovar för sin polare och inte skiter i det. TACK FÖR DEN!!!


Aja skiter i det nu. Ni får ha det bra alla hoppas det är kul att läsa min blogg:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards