gneggarn

Alla inlägg den 12 augusti 2010

JA

Av Toni Pulli - 12 augusti 2010 17:33

Ja äntligen har vi 12-24 mbit :) fan va nice:) Har vart krångel det sista med internet och vi har alltid undrat vad det var.:) Men sen sa jag ne nu orkar jag inte mä detta sega internet.. Så jag ringde och sa vad et va för fel.. Jo vårat modem va för gammalt så vi har beställt ett nytt:) Så skönt med snabbare internet. Så just nu får vi 14 mbit i sekunden.. Ska  lägga till en bild  så får ni se hur det ser ut:)


Och nu på kvällen så drar man in på torsdagskvällen och får se vad man ser där^^ Hoppas man träffar på nåra bekanta där:) Så ska man köra bil in till stan med Awsome:D 


Här kommer bilden då:)   

:)

Av Toni Pulli - 12 augusti 2010 15:37

Ida vaknade jag klockan 2^^ Sandra ringde och väckte mig och sa att det var mat^^ Så jag vi en god mat:) Mums^^ 

Sen har jag ej hunnit göra så mkt. Enda jag har gjort är att spelat wow så jag blev klar med alla daily quest:) Och morsan ringde innan och frågade om jag ville följa med till borås. För det är torsdags kväll så jag får se om jag åker:) hade vart kul men vem ska jag åka med:/ Aja får se nu allafall. Och så är det skönt att Solen tittar fram:) Inget regn på hela dagen det är sjuk nice:D  Varmt är det med:) Jippi. Men ni får ha det bra så länge kramar på er:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Namn:Toni
Ålder:20
Smeknamn:Gneggarn
Intressen:Vara med vänner sitta vid datan Festa med mera^^
Favoritmat:Pizza..Tacos
Civilstatus: Jag e singel ^^
Längd:1.66 lång
Röker/snusar:Händer
Piercingar:Kmr sen:)
Bdb:razor-darkside
Tattuering

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards